22 Kasım 2018 Perşembe

ÇÖPÇATAN

ÇÖPÇATAN/BELLA BLACK



HERKESE MERHABA...
Bu kitabı Eskişehir'de düzenlenen kitap fuarından aldım. Kapağı beni benden aldı. Sizce de çok tatlı değil mi? Kitabın yazarını ilk önce yabancı sanmıştım ancak Wattpad yazarı olduğunu öğrendim. Ve gerçekten çok beğenerek okudum. Bence çok etkileyici bir kalemi var umarım kitaplarının devamı gelir.

Kitap Adı:Çöpçatan
Yayın evi:Pay 
Yazar:Bella Black
Sayfa Sayısı:427
Baskı Yılı:2018
Türü:Aşk



Natelie Knight, yirmi altı yaşında, sakar,obur ve bir baltaya sap olamamış.Ama yine de çok eğlenceli biri. Tesadüfen gördüğü bir makalede gözüne çöpçatanlık çarpar ve neden olmasın?‶ der. Bir şekilde şansı yaver giden Natelie'nin  karşına ilk müşterisi çıkar.

Cameron Black, otuz yaşında, o bir CEO. Gayet yakışıklı, adam milyoner ve  kadınlar peşinde ama adam eğlenmelik değil evlenmek birini istiyor.
Ve oldukça ilginç bir şekilde ikili bir araya gelir. Ve Cameron için bir liste hazırlarlar. Natalie ne kadar çok Cameron için uygun eş bulur fakat  Cam her seferinde randevularında bahaneler bularak reddeder. Burada Cam'e gıcık olmamak elde değil ama yine çok tatlı.😂

Zaman geçtikçe birbirlerine daha çok yakınlaşan çiftimiz arasında kıvılcımlar mı?desem yangın mı?desem bilemedim o kadar birbirlerine tutulurlar. Bu aşamada yaptıkları kavgalar, tatlı çekişmeleri, mutluluklarıyla ve gözyaşıyla birbirlerine olan aşkları daha fazla büyüyecektir.

Okurken kahkahalarımın kesilmediğini büyük bir içtenlikle söyleyebilirim. Bu soğuk havalarda içinizi ısıtacak güzellikte bir kitap. Anlatımı çok başarılı, insanı sıkmayan sıkıcı tasvirleriyle boğmuyor. Yeni bir yazar olmasına rağmen romantik komedi de  çok başarılı olduğuna gördüm.Yazarın okuduğum ilk kitabı ancak son olmayacağına eminim.

Bir sonraki kitap da görüşmek üzere.Kendinize çooook iyi bakın... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder